پاسخ به پیام شهروندی؛ پاکسازی و نخاله‌برداری در محله قائم انجام شد

در پاسخ به پیام شهروندان و در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی، واحد خدمات شهری شهرداری جاجرم طی روزهای گذشته اقدامات لازم برای پاکسازی، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی محیطی در محله قائم را اجرا کرد.

بر اساس این گزارش، در تاریخ ۳۱ خردادماه، عملیات شست‌وشوی سطل‌های زباله در قائم ۵ به منظور ارتقای سطح بهداشت محیط و بهبود وضعیت خدمات شهری انجام شد.

همچنین عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی در قائم ۷ اجرا و در ادامه، در قائم ۱۱ نیز جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، نظافت و ساماندهی محیطی انجام گرفت.

این اقدامات با هدف ارتقای سیما و منظر شهری، بهبود وضعیت معابر و ایجاد محیطی پاکیزه‌تر برای شهروندان انجام شده و شهرداری جاجرم همچنان رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی را در دستور کار خود قرار داده است.

همزمان با ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع)، از شهروندان و عزاداران گرامی درخواست می‌شود با رعایت نظافت شهری و خودداری از رها کردن زباله در معابر و محل‌های برگزاری مراسم، در حفظ پاکیزگی شهر همکاری لازم را با نیروهای خدمات شهری داشته باشند.