پاسخ به پیام شهروندی؛ پاکسازی و نخالهبرداری در محله قائم انجام شد
در پاسخ به پیام شهروندان و در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی، واحد خدمات شهری شهرداری جاجرم طی روزهای گذشته اقدامات لازم برای پاکسازی، جمعآوری نخالههای ساختمانی و ساماندهی محیطی در محله قائم را اجرا کرد.
بر اساس این گزارش، در تاریخ ۳۱ خردادماه، عملیات شستوشوی سطلهای زباله در قائم ۵ به منظور ارتقای سطح بهداشت محیط و بهبود وضعیت خدمات شهری انجام شد.
همچنین عملیات نخالهبرداری و پاکسازی در قائم ۷ اجرا و در ادامه، در قائم ۱۱ نیز جمعآوری نخالههای ساختمانی، نظافت و ساماندهی محیطی انجام گرفت.
این اقدامات با هدف ارتقای سیما و منظر شهری، بهبود وضعیت معابر و ایجاد محیطی پاکیزهتر برای شهروندان انجام شده و شهرداری جاجرم همچنان رسیدگی به درخواستها و مطالبات مردمی را در دستور کار خود قرار داده است.
همزمان با ایام عزاداری حضرت امام حسین (ع)، از شهروندان و عزاداران گرامی درخواست میشود با رعایت نظافت شهری و خودداری از رها کردن زباله در معابر و محلهای برگزاری مراسم، در حفظ پاکیزگی شهر همکاری لازم را با نیروهای خدمات شهری داشته باشند.