دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه
به مناسبت هفته قوه قضائیه، حمید حسیننیا شهردار جاجرم به همراه ابراهیم اخوان رئیس شورای اسلامی شهر واعضای شورای اسلامی شهر با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار، ابراهیم اخوان رئیس شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، از تلاشها و خدمات ارزشمند مجموعه دستگاه قضایی شهرستان در برقراری عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه قدردانی کرد.
اخوان با تأکید بر اهمیت تعامل و همافزایی میان شورای اسلامی شهر، شهرداری و دستگاه قضایی اظهار داشت: همکاری و هماهنگی میان این مجموعهها، نقش مهمی در تسریع روند خدمترسانی، رفع مشکلات شهری و جلب رضایت شهروندان خواهد داشت.
در ادامه این دیدار، حاضران بر تداوم همکاریهای سازنده میان مدیریت شهری و دستگاه قضایی در راستای توسعه و پیشرفت شهر تأکید کردند.