آیین سوگواری شب ششم محرم در هیئت نایبهای جاجرم با حضور مسئولان شهرستان
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری جاجرم، شامگاه شنبه و همزمان با شب ششم ماه محرم، آیین سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در هیئت نایبهای جاجرم با حضور فرماندار شهرستان، امام جمعه شهرستان، جمعی از مسئولان شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار جاجرم و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم معنوی، عزاداران حسینی با قرائت زیارت، مرثیهسرایی و سینهزنی، ارادت خود را به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش ابراز کردند.
حضور گسترده مردم و مسئولان در این آیین، جلوهای از همدلی، وحدت و پاسداشت فرهنگ عاشورا و ارزشهای والای نهضت حسینی را به نمایش گذاشت.