برق رسانی و تامین روشنایی منطقه تفریحی تنگه گری به زودی


برق رسانی به تنگه گزی با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیارد ریال و مدت زمان قرارد ۳ ماه است که از ماه جاری اجرایی خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم با اعلام این خبر گفت:  منطقه تفریحی تنگه گزی در ۱۸ کیلومتری جاجرم واقع شده و یکی از تفرجگاه هایی است که اهالی این شهرستان برای گذراندن روزهای تعطیل خود از آن استفاده می کنند.

ابراهیم اخوان در ادامه افزود: منطقه تفریحی گزی از معدود فضاهای تفریحی شهر است که بدلیل کوهستانی بودن و هوای مطبوع همچون نگینی در دل کویر همواره مورد استقبال شهروندان بوده وبه عنوان یک مطالبه مردمی نیازمند تخصیص اعتبار برای برق رسانی بود که با پیگیری ها ،تلاش های مستمر اعتباری بالغ  بر ۳۵میلیارد ریال به آن اختصاص و به زودی برق رسانی به این منطقه  تفریحی انجام خواهد گرفت .
رئیس شورای اسلامی شهر جاجرم اذعان داشت: قطعا با  ایجاد زیر ساخت هایی از جمله برق و راه دسترسی مناسب می‌توان با حضور سرمایه گزار بومی فضای خدماتی و گردشگری ایجاد کرد.
ابراهیم اخوان ادامه داد: با حضور پیمانکار برق رسانی، نماینده اداره کل میراث فرهنگی و جمعی از مدیران شهرستانی بازدیدی از منطقه گردشگری تنگه گزی انجام شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته طی ماه جاری عملیات برق رسانی به تنگه گزی توسط پیمانکار پروژه آغاز میشود.
وی تشریح کرد: در این طرح،برق رسانی به تنگه گزی  و اجرای یک برج نوری در برنامه قرار گرفته است و تامین روشنایی و برق رسانی به این منطقه به عنوان یکی از معدود اماکن تفریحی شهر جاجرم و به عنوان یکی از مطالبات همشهریان عزیز، بعد از سالها به ثمر می رسد که از تک تک عزیزانی که در این مسیر تلاش نموده اند علی الخصوص فرماندار محترم،همکارانم در شورای اسلامی شهر،شهردار محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر میگردد.
اخوان ابراز داشت:برق رسانی به این منطقه به عنوان یک زیرساخت مورد نیاز برای اجرای طرح های گردشگری نظیر رستوران،کافی شاپ،فضای بازی و... در این محل مورد نیاز اساسی بود که با همت، تلاش و پیگیری این امر محقق شد تا در آینده نزدیک شاهد رشد و رونق این منطقه تفریحی
_توریستی باشیم.
لازم به ذکر است اعتبار پروژه برق رسانی و تامین روشنایی بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و مدت زمان اجرا ۳ ماه است.